Nový Peugeot 308 SW dorazil na slovenský trh práve včas. 1. júna 2022 totiž odštartuje najväčšia marketingová akcia značky Peugeot v SR, Peugeot Emotion Day, a nový model tak tu bude môcť zažiariť a získať si priazeň potenciálnych klientov. Tohtoročný Peugeot Emotion Day navštívi počas 40 dní 38 miest po celej Českej republike.
Tento rok sa už dvanástykrát značka Peugeot vydá na tour po českých a moravských mestách. Hlavnými hviezdami budú tradične najnovšie a najatraktívnejšie modely, ktorých cieľom je získať si záujem širokej verejnosti a posilniť imidž značky Peugeot v Českej republike.
Medzi tohtoročnými testovacími vozidlami pravdepodobne vzbudí najväčší záujem nový Peugeot 308 SW, ktorý v týchto dňoch práve prichádza na trh, a 508 Peugeot Sport Engineered, najvýkonnejší sériový automobil v histórii značky.
308 vo všetkých podobách
Výber vozidiel, ktoré si návštevníci budú môcť otestovať, je neobyčajne pestrý. Nový Peugeot 308 v ňom však jasne dominuje. Predstaví sa ako hatchback aj SW, v benzínových, dieselových aj oboch plug-in hybridných variantoch.
Po minuloročnej úspešnej premiére elektromobilov na Peugeot Emotion Day sa tento rok táto ponuka opäť vracia, a to v zastúpení modelov Peugeot e-2008 a e-Rifter. Široký je aj výber plug-in hybridov. Okrem spomínaných modelov e-308 budú na testovanie tiež Peugeot 3008 HYBRID4 300, 508 SW HYBRID 225 a vrcholná ponuka v podobe vozidla 508 SW PSE HYBRID4 360.
38 miest, 40 dní
Tohtoročný Peugeot Emotion Day začne v stredu 1. júna, a to netradične v Děčíne. O deň neskôr bude na pražskom Zličíne. V piatok 3. júna sa presunie do Příbrami a cez víkend je na programe Plzeňsko.
Po dvoch týždňoch v Čechách bude nasledovať Morava, napríklad od 16. do 18. júna bude testovacia flotila v brnenskom OC Olympia. Po takmer dvojmesačnom putovaní sa potom vráti do Prahy a zakončí tohtoročný ročník 28. júla tam, kde akcia vlani začala, v pražských Letňanoch.